wtorek, 30 stycznia 2018

IDENTYFIKATOR na 15 DWC

Bardzo długo nic nie publikowałam, ale zbliża się wielki zjazd Kwiatu Dolnośląskiego więc jest mus coś zrobić:)
Oto moja propozycja identyfikatora - zawieszki, wykorzystałam stary tamborek, serwetkę (też starą), koraliki, kwiatki, wstążki. Mam nadzieję, że będę widoczna w tłumie. Taki mały  DREAM, a właściwie CRAFT CATCHER, za pomocą którego będę wyłapywać tysiące CRAFTOWYCH pomysłów, kumulować niesamowitą  artystyczną energię i  atmosferę,  tak by starczyło do następnego zlotu.









Identyfikator wykonany specjalnie na wyjątkowe spotkanie Crafterek we Wrocławiu                                            w dniach 2-4 lutego 2018



Kwiat Dolnośląski



2 komentarze:

  1. fantastyczna forma i mój zdecydowany faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wszystkie prace na blogu.
    A identyfikator super pomysłowy i inspirujący.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie https://tworczoscmoja1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.Wszystkie komentarze czytam i odwiedzam autorów. Jest mi bardzo miło:) zapraszam ponownie:)
Thank you so much for stopping by and posting a comment. All comments are read by me and I pay a revisit the authors of the comments. It is a great pleasure for me. See you very soon:)